Dlaczego tak ważna jest optymalizacja strony internetowej?

Optymalizacja strony internetowej to fundament pozycjonowania i pierwszy krok ku polepszeniu pozycji w ramach wyników wyszukiwania Google. Jest to nieocenione w czasach dużej konkurencyjności na rynku, kiedy to każdy potencjalny klient, do którego uda się dotrzeć jest na wagę złota. Jeśli chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja strony i dlaczego jest tak ważna, to zapraszamy do lektury! . . .

Read More …

Co to są backlinki i jak się je zdobywa?

Zastanawiałeś się kiedyś, co dokładnie wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce? Czynników jest wiele. Jednym z nich są tzw. backlinki. 55,24 proc. stron wciąż nie posiada ani jednego backlinku. Możesz być przed nimi, dbając właśnie o linki do Twojej strony. Papierowe gazety co roku publikują zestawienia opiniotwórczości. Chodzi o to, która z nich jest najczęściej . . .

Read More …

Marketing szeptany na Instagramie a prawo

Prawo dotyczące Instagrama dopiero się tworzy i bywa bardzo nieprecyzyjne. Czy współprace na Instagramie trzeba oznaczać? Czy profil, na którym często pojawiają się produkty tylko jednej marki musi wprost komunikować, komu służy? To nie jedyne ważne pytania o marketing szeptany na Instagramie. Które prawo będzie obowiązywało, gdy polski użytkownik na amerykańskim portalu zareklamuje produkt rosyjskiej . . .

Read More …

Na wygranej pozycji, czyli jak pozycjonować strony kancelarii prawnej

Prawników obowiązuje zakaz korzystania z tradycyjnej reklamy. Nie znaczy to jednak, że w tej sytuacji kancelarie prawne nie mają szans podejmowania inicjatyw promujących swoje usługi. Najskuteczniejszym narzędziem w tym przypadku jest strona internetowa, stanowiąca formę elektronicznej wizytówki. Jednak nawet najbardziej zaawansowana technologicznie witryna nie będzie skutecznym narzędziem marketingowym, jeśli nie będzie widoczna w wyszukiwarkach. Dlatego . . .

Read More …

Jak wybrać dobrą reklamę dla mojej firmy? Czym kierować się przeglądając oferty?

Dobra reklama – coś, czego potrzebuje każdy przedsiębiorca, ale nie będąc specjalistą od marketingu ma trudność w wyborze. Dobra – czyli jaka? Pisząc najbardziej skrótowo dobra reklama to reklama skuteczna. Po prostu. Nieistotne, czy będzie ona kontrowersyjna, czy trafi w gusta wszystkich odbiorców, czy będzie dziwna. Jeżeli spowoduje, że wzrośnie Twoja sprzedaż, to reklama będzie . . .

Read More …

Wizytówka w Google a wpływ na sprzedaż

Rozpoczynając działania marketingowe w sieci najczęściej bierzemy pod uwagę takie elementy jak profil w social mediach czy blog firmowy. Oczywiście są skuteczne, ale w wielu przypadkach to właśnie wizytówka w Google decyduje tak naprawdę o zwiększeniu sprzedaży. Dowiedz się, jak prowadzenie profilu Moja Firma Google może wpłynąć na zwiększenie zysków! Wizytówka w Google Wizytówka w . . .

Read More …

AdBlock i inne programy blokujące reklamy. Czy kampanie banerowe to przeszłość?

Wszechogarniające reklamy są zmorą naszej codzienności. Atakują zewsząd: z telewizora, radia, gazet, na ulicy. No i wreszcie z Internetu. Niektórzy starają się je ignorować, inni natomiast stosują różnego rodzaju programy zabezpieczające. Czy więc banery w Internecie to już przeżytek? Baner był pierwszy Pojawienie się banera reklamowego na stronie internetowej rozpoczęło historię marketingu internetowego. Miało to . . .

Read More …

Google AdWords – co to jest i jak działa?

Planując kampanię reklamową firmy musimy zadbać o przeznaczenie na ten cel odpowiedniego budżetu, dzięki czemu będziemy mogli wybrać różne kanały promocji. W ten sposób uda nam się dotrzeć do potencjalnej grupy odbiorców. Google AdWords – co to jest? W swoich planach marketingowych należy uwzględnić Google AdWords, którego zasięg jest ogromny. Dzięki takiemu narzędziu nawet o . . .

Read More …

Historia reklamy

Reklama pod postacią kolorowych, wielkoformatowych billboardów, plakatów, które można z łatwością znaleźć na wielkich słupach reklamowych, jest nam bardzo dobrze znana. Jednak jak łatwo się domyślić reklama nie zawsze przybierała taki format. W dawnych czasach nie było mediów społecznościowych, nie było content marketingu, czy też działań SEO. A jednak firmy radziły sobie w branży i . . .

Read More …

Marketing w wyszukiwarce Google, czyli co?

Marketing internetowy staje się coraz ważniejszy w strategii działania firm. Właściwie nie można się już bez niego obyć, a ci, którzy decydują się na zróżnicowane i szerokie działania w tym zakresie, mogą liczyć na sukces wizerunkowy i zwiększenie sprzedaży. Bardzo ważnym elementem jest tutaj marketing w wyszukiwarce Google i spróbujemy się zastanowić, czym on właściwie . . .

Read More …