Skąd pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?

Do sklepu stacjonarnych prowadzą różne drogi. Czasem wielkie autostrady, innym razem kameralne polne ścieżki. Od tego, gdzie usytuowany jest Wasz biznes w dużej mierze zależy jego sukces. Podobnie jest w świecie wirtualnym. W zależności od tego jak często użytkownik ma szansę zetknąć się ze ścieżką wiodącą do Waszej platformy e-commerce, zależy jej sukces. Skąd, więc . . .

Read More …

Przerwa w kampanii marketingowej

Kampania marketingowa to bardzo skomplikowane działania nad którym pracuje sztab ludzi. Nad jej opracowaniem pracują prężnie działające agencje, które starają się zrobić wszystko, aby poszczególne reklamy wpłynęły na zysk firmy. Czy można sobie pozwolić na przerwę w kampanii marketingowej? Reklama dźwignią handlu Nie zapominajmy, że to skutecznie przeprowadzona kampania marketingowa odpowiedzialna jest za nasz sukces. . . .

Read More …

Ile contentu potrzebuje Twoja strona internetowa?

To jaki będzie content Twojej strony internetowej, zależy przede wszystkim od biznesu, jaki prowadzisz. Zakładając, że tworzysz stronę, która ma być wizytówką firmy- w odmienny sposób prezentują się firmy z różnych branż, różnych informacji oczekują ich klienci. Należy również rozważyć cel, jaki ma strona. Jeśli ma ona doprowadzić do zakupu produktu w sklepie, jej content . . .

Read More …

Po jakim czasie widać efekty pozycjonowania?

Większość właścicieli sklepów internetowych zdaje sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie jest nieodłącznym elementem długofalowej strategii marketingowej danego e-biznesu. Jednak wiele osób decydujących się na wdrożenie takich działań oczekuje, że efekty będą widoczne od razu. W praktyce wyniki generowane za sprawą wdrożenia efektywnej strategii mające wynieść nasz sklep na szczyt wyszukiwarek, pojawiają się dopiero po . . .

Read More …

Jak pozycjonować stronę internetową restauracji?

Działania marketingowe w XXI wieku  opierają się w głównej mierze na działaniach online. Nie bez przyczyny pozycjonowanie w sieci stało się najskuteczniejszą formą reklamy obecnie działających firm. Jest ono manipulowaniem wynikami wyszukiwarek za pomocą optymalizacji i zmian wprowadzanych na stronie internetowej w celu jej lepszego odbioru wśród klientów. Korzyści wynikające z takich działań  wydają się . . .

Read More …

Dlaczego tak ważna jest optymalizacja strony internetowej?

Optymalizacja strony internetowej to fundament pozycjonowania i pierwszy krok ku polepszeniu pozycji w ramach wyników wyszukiwania Google. Jest to nieocenione w czasach dużej konkurencyjności na rynku, kiedy to każdy potencjalny klient, do którego uda się dotrzeć jest na wagę złota. Jeśli chcesz dowiedzieć się, na czym polega optymalizacja strony i dlaczego jest tak ważna, to zapraszamy do lektury! . . .

Read More …

Co to są backlinki i jak się je zdobywa?

Zastanawiałeś się kiedyś, co dokładnie wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce? Czynników jest wiele. Jednym z nich są tzw. backlinki. 55,24 proc. stron wciąż nie posiada ani jednego backlinku. Możesz być przed nimi, dbając właśnie o linki do Twojej strony. Papierowe gazety co roku publikują zestawienia opiniotwórczości. Chodzi o to, która z nich jest najczęściej . . .

Read More …

Marketing szeptany na Instagramie a prawo

Prawo dotyczące Instagrama dopiero się tworzy i bywa bardzo nieprecyzyjne. Czy współprace na Instagramie trzeba oznaczać? Czy profil, na którym często pojawiają się produkty tylko jednej marki musi wprost komunikować, komu służy? To nie jedyne ważne pytania o marketing szeptany na Instagramie. Które prawo będzie obowiązywało, gdy polski użytkownik na amerykańskim portalu zareklamuje produkt rosyjskiej . . .

Read More …

Na wygranej pozycji, czyli jak pozycjonować strony kancelarii prawnej

Prawników obowiązuje zakaz korzystania z tradycyjnej reklamy. Nie znaczy to jednak, że w tej sytuacji kancelarie prawne nie mają szans podejmowania inicjatyw promujących swoje usługi. Najskuteczniejszym narzędziem w tym przypadku jest strona internetowa, stanowiąca formę elektronicznej wizytówki. Jednak nawet najbardziej zaawansowana technologicznie witryna nie będzie skutecznym narzędziem marketingowym, jeśli nie będzie widoczna w wyszukiwarkach. Dlatego . . .

Read More …

Jak wybrać dobrą reklamę dla mojej firmy? Czym kierować się przeglądając oferty?

Dobra reklama – coś, czego potrzebuje każdy przedsiębiorca, ale nie będąc specjalistą od marketingu ma trudność w wyborze. Dobra – czyli jaka? Pisząc najbardziej skrótowo dobra reklama to reklama skuteczna. Po prostu. Nieistotne, czy będzie ona kontrowersyjna, czy trafi w gusta wszystkich odbiorców, czy będzie dziwna. Jeżeli spowoduje, że wzrośnie Twoja sprzedaż, to reklama będzie . . .

Read More …