Jak znaleźć copywritera do współpracy?

Jak znaleźć copywritera do współpracy

Jak znaleźć copywritera do współpracy, aby później nie żałować tej decyzji? Tworzenie treści do Internetu to zadanie mocno czasochłonne, które wymaga posiadania pewnych umiejętności, ponieważ niezbędne jest tutaj poznanie potrzeb odbiorców, odpowiednie posługiwanie się językiem, a także posiadanie umiejętności z zakresu działań SEO. To zadanie nie będzie więc odpowiednie dla każdej osoby. Firmy chcące przekazywać . . .

Read More …

Jak utworzyć wizytówkę w Google?

jak utworzyć wizytówkę w Google

Każde przedsiębiorstwo, które rozpoczyna działania promocyjne w Internecie, dąży do tego, by stać się w nim widocznym, jednak jak wiadomo średnie bądź małe przedsiębiorstwa lokalne będą miały trudność, aby przebić się na tle dużych graczy na rynku. W takiej sytuacji zaleca się wizytówkę w Google, dzięki niej lokalne przedsiębiorstwa mogą poprawić swoją pozycję w wynikach . . .

Read More …

Audyt SEO – co to jest?

na czym polega audyt SEO

Na czym polega audyt SEO? Strona internetowa firmy, jest swego rodzaju jej wizytówką w sieci. Zwykle to właśnie dzięki niej klienci pozyskują podstawowe informacje o firmie, mogą się z nią skontaktować oraz zobaczyć ofertę. Jednak by była ona widoczna dla większej ilości odbiorców musi spełniać pewne wymagania. Aby dowiedzieć się jakie działania nie zostały wykonane . . .

Read More …

Komu zlecić optymalizację strony internetowej?

Komu zlecić optymalizację strony internetowe

Prowadzenie działań w sieci wymaga posiadania strony internetowej. Jest ona wizytówką firmy w sieci i daje możliwość przekazywania swoim klientom wszystkich ważnych informacji za jej pomocą. Jednak trzeba wiedzieć, że jeszcze samo jej posiadanie nie wystarczy, trzeba też zwrócić uwagę na optymalizację strony internetowej. Dzięki optymalizacji będzie możliwe poprawienie funkcjonowania witryny. To oznacza, że będzie . . .

Read More …

Czym jest optymalizacja strony internetowej?

Czym jest optymalizacja strony internetowej

Firmy, które chcą, aby ich działania w sieci przynosiły zamierzone efekty muszą posiadać stronę internetową. Jest to ich wizytówka w Internecie, dzięki której mogą oni pozyskiwać nowych klientów, docierać do nich, przekazywać im najważniejsze informacje. Natomiast czym jest optymalizacja strony internetowej? To działania, które podejmuje się w celu poprawy jej funkcjonowania. Jak wiadomo strona musi . . .

Read More …

Ile kosztuje wizytówka w Google?

Ile kosztuje wizytówka w Google

Pierwszym miejscem, do którego zaglądają użytkownicy Internetu, gdy poszukują podstawowych informacji o jakiejś firmie, jest jej wizytówka w Google. Ile kosztuje wizytówka w Google? To pytanie zadaje sobie spora część przedsiębiorców, którzy jeszcze nie zaistnieli jako firma w wyszukiwarkach. Usługa ta jest przeznaczona dla firm o różnym zasięgu, mogą, a nawet powinny mieć ją małe, . . .

Read More …

Różnice między SEM i SEO

Różnice między SEM i SEO

Te dwie nazwy brzmią podobnie, ale osoba znająca tajniki marketingu wie, że działania, które kryją się pod nimi, znacznie się różnią. Różnice między SEM i SEO są duże. Krótko mówiąc, zadaniem SEO jest dbanie o jak najwyższy wynik w wyszukiwarce osiągnięty w sposób organiczny, natomiast SEM skupione jest na skutecznym, ale płatnym reklamowaniu treści. Różnice . . .

Read More …

Kiedy zacząć pozycjonowanie?

Każdy przedsiębiorca i twórca działający w sieci wie, jak ważne jest pozycjonowanie strony internetowej. Lata doświadczeń nauczyły ich, iż jest to proces długi i żmudny. Algorytmy Google bywają bezlitosne, dlatego ważne było opracowanie skutecznej strategii umożliwiającej widoczność w sieci. Osoby rozpoczynające swoją przygodę w sieci mają jednak nijakie pojęcie o tym, jak działają roboty Google. . . .

Read More …

Fresh content a skuteczne pozycjonowanie

Znajdująca się na stronie internetowej treść ma bardzo duży wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce Google. Jednak, aby publikowane treści przynosiły efekty w postaci wzrostu ruchu oraz liczby konwersji, trzeba o nie w należyty sposób dbać. Dotyczy to kwestii technicznych i merytorycznych jednocześnie. Czy cały czas należy tworzyć nowe treści? Okazuje się, że wcale nie. . . .

Read More …

Pozycjonowanie firmowego bloga

Blogi nie są zarezerwowane wyłącznie dla blogerów. Wręcz przeciwnie, odkąd content marketing wrócił do łask, można zaobserwować coraz większy popyt na blogi firmowe. Coraz więcej marek decyduje się wspierać swoją stronę internetową oraz wizerunek, stając się ekspertem w branży. Dokładnie tak – prowadząc bloga firmowego, marka wykracza poza standardy. Nie jest już tylko firmą X, . . .

Read More …