Różnice między SEM i SEO

Różnice między SEM i SEO

Te dwie nazwy brzmią podobnie, ale osoba znająca tajniki marketingu wie, że działania, które kryją się pod nimi, znacznie się różnią. Różnice między SEM i SEO są duże. Krótko mówiąc, zadaniem SEO jest dbanie o jak najwyższy wynik w wyszukiwarce osiągnięty w sposób organiczny, natomiast SEM skupione jest na skutecznym, ale płatnym reklamowaniu treści. Różnice . . .

Read More …

Kiedy zacząć pozycjonowanie?

Każdy przedsiębiorca i twórca działający w sieci wie, jak ważne jest pozycjonowanie strony internetowej. Lata doświadczeń nauczyły ich, iż jest to proces długi i żmudny. Algorytmy Google bywają bezlitosne, dlatego ważne było opracowanie skutecznej strategii umożliwiającej widoczność w sieci. Osoby rozpoczynające swoją przygodę w sieci mają jednak nijakie pojęcie o tym, jak działają roboty Google. . . .

Read More …

Fresh content a skuteczne pozycjonowanie

Znajdująca się na stronie internetowej treść ma bardzo duży wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce Google. Jednak, aby publikowane treści przynosiły efekty w postaci wzrostu ruchu oraz liczby konwersji, trzeba o nie w należyty sposób dbać. Dotyczy to kwestii technicznych i merytorycznych jednocześnie. Czy cały czas należy tworzyć nowe treści? Okazuje się, że wcale nie. . . .

Read More …

Pozycjonowanie firmowego bloga

Blogi nie są zarezerwowane wyłącznie dla blogerów. Wręcz przeciwnie, odkąd content marketing wrócił do łask, można zaobserwować coraz większy popyt na blogi firmowe. Coraz więcej marek decyduje się wspierać swoją stronę internetową oraz wizerunek, stając się ekspertem w branży. Dokładnie tak – prowadząc bloga firmowego, marka wykracza poza standardy. Nie jest już tylko firmą X, . . .

Read More …

Jaka strona internetowa jest dobrze postrzegana i budzi zaufanie?

Myśląc o stronie internetowej, która wzbudza zaufanie, ma się przed oczami niekiedy serwis, który „śmiga” na dowolnym urządzeniu. Krótki czas ładowania strony ma znaczenie. Jednak to nie jedyne kryterium, jakie pozwala stwierdzić, czy strona jest przyjazna użytkownikom, czy nie. Jakie inne elementy wpływają na pozytywny odbiór serwisu WWW? Czytelność i prostota strony internetowej Nieraz właściciele . . .

Read More …

Podcasty w strategii marketingowej

Podcast to dźwiękowy zapis rozmowy lub wypowiedzi. W ostatnich latach można zauważyć postępujący trend zainteresowania tą formą przekazu. Wiele źródeł donosi, że słuchacze podcastów coraz częściej decydują się na tego rodzaju odsłuchy, kosztem audycji radiowych. Nikogo nie powinien dziwić więc fakt, że marketerzy zaczęli interesować się podcastami w celach promocyjnych. Czym są podcasty? Podcasty z . . .

Read More …

Skąd pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?

Do sklepu stacjonarnych prowadzą różne drogi. Czasem wielkie autostrady, innym razem kameralne polne ścieżki. Od tego, gdzie usytuowany jest Wasz biznes w dużej mierze zależy jego sukces. Podobnie jest w świecie wirtualnym. W zależności od tego jak często użytkownik ma szansę zetknąć się ze ścieżką wiodącą do Waszej platformy e-commerce, zależy jej sukces. Skąd, więc . . .

Read More …

Przerwa w kampanii marketingowej

Kampania marketingowa to bardzo skomplikowane działania nad którym pracuje sztab ludzi. Nad jej opracowaniem pracują prężnie działające agencje, które starają się zrobić wszystko, aby poszczególne reklamy wpłynęły na zysk firmy. Czy można sobie pozwolić na przerwę w kampanii marketingowej? Reklama dźwignią handlu Nie zapominajmy, że to skutecznie przeprowadzona kampania marketingowa odpowiedzialna jest za nasz sukces. . . .

Read More …

Ile contentu potrzebuje Twoja strona internetowa?

To jaki będzie content Twojej strony internetowej, zależy przede wszystkim od biznesu, jaki prowadzisz. Zakładając, że tworzysz stronę, która ma być wizytówką firmy- w odmienny sposób prezentują się firmy z różnych branż, różnych informacji oczekują ich klienci. Należy również rozważyć cel, jaki ma strona. Jeśli ma ona doprowadzić do zakupu produktu w sklepie, jej content . . .

Read More …

Po jakim czasie widać efekty pozycjonowania?

Większość właścicieli sklepów internetowych zdaje sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie jest nieodłącznym elementem długofalowej strategii marketingowej danego e-biznesu. Jednak wiele osób decydujących się na wdrożenie takich działań oczekuje, że efekty będą widoczne od razu. W praktyce wyniki generowane za sprawą wdrożenia efektywnej strategii mające wynieść nasz sklep na szczyt wyszukiwarek, pojawiają się dopiero po . . .

Read More …