Czy naprawdę potrzebujesz SEO?

skuteczne seo

Tworzysz nową stronę internetową swojej firmy lub planujesz pozyskać nowych klientów, ale wahasz się, czy zainwestowanie w SEO to dobre rozwiązanie? Postaramy się rozwiać wszystkie twoje wątpliwości.

Pozycjonowanie strony

SEO, czyli SearchEnigineOptimazation, to optymalizacja treści strony pod kątem wyszukiwarki Internetowej. W Polsce pod uwagę bierze się oczywiście wyłącznie Google, ponieważ stanowi powyżej 95% rynku.

Strategie SEO polegają na zmianach tekstu i dostosowywaniu treści w taki sposób, by algorytmy „lubiły” ją bardziej. Jeśli dla automatycznych skryptów będzie bardziej czytelna, to ona wyświetli się najwyższej w wynikach wyszukiwania. SEO bazuje na wykorzystaniu słów kluczowych – fraz, które najczęściej wpisują użytkownicy, kiedy szukają informacji na jakiś temat. Schematy Google stają się coraz bardziej zaawansowane i mają coraz większe wymagania, dlatego wypozycjonowanie strony nie jest wcale takie łatwe. Czy warto w to inwestować? Oczywiście, że tak! Mamy na to kilka dowodów

seo

  1. Większy ruch na stronie to więcej klientów

SEO ma jeden najważniejszy cel – zwiększyć ruch na twojej stronie. Jeśli twoje treści są wypozycjonowane wyżej, w pierwszym lub drugim wyniku, użytkownik wejdzie na twoją stronę. I prawdopodobnie tam zostanie, jeśli zainteresuje go coś ciekawego, zapozna się z twoją ofertą. To najlepszy i najłatwiejszy sposób na pozyskanie nowych klientów.

  1. Większa rozpoznawalność i budowanie marki

Jeśli twoja firmowa strona będzie się wyświetlała wysoko w wynikach wyszukiwania, na dodatek zamówisz jeszcze reklamę, klienci będą cię lepiej zapamiętywać. To jeden ze sposobów na zwiększenie rozpoznawalności i budowanie marki w świadomości klientów. 4

  1. Przedstaw się jako ekspert i autorytet

Niektóre strategie SEO bazują na blogach firmowych. To z jednej strony świetny sposób na umieszczenie słów kluczowych i wypozycjonowanie strony, z drugiej może także przedstawić cię jako eksperta w dziedzinie. Prowadząc firmę wiesz o niej wszystko. Zbiór porad i przydatnych informacji, merytorycznie napisanych i klarownych to właśnie to, czego potrzebują twoi klienci. A także to, co sprawi, że twoja firma będzie uznawana za eksperta w dziedzinie. A jako autorytet masz od razu większe zaufanie, dlatego klienci wybiorą twoje usługi.

  1. SEO to strategia długofalowa

Decydując się na optymalizację strony pod SEO tak naprawdę sprawiasz, że twoja firma będzie miała z tego zyski przez lata. Efekt nie jest widoczny od razu – zanim zobaczysz wzrost klientów lub wyświetleń musi minąć trochę czasu. Ale w tym wypadku może zadziałać efekt kuli śnieżnej. Decydując się na pozycjonowane stron zapewniasz swojemu biznesowi powodzenie.

  1. Możesz konkurować z największymi

Internet to nie ring. Tutaj mały gracz na rynku ma szansę konkurować z tymi największymi. Dobrze zrobione SEO może sprawić, że twoja strona będzie się wyświetlała wyżej niż strony dobrze prosperującej i popularnej konkurencji. A to oznacza, że masz szansę się z nią zmierzyć i przekonać klientów do zmiany usługodawcy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *