Pierwszym miejscem, do którego zaglądają użytkownicy Internetu, gdy poszukują podstawowych informacji o jakiejś firmie, jest jej wizytówka w Google. Ile kosztuje wizytówka w Google? To pytanie zadaje sobie spora część przedsiębiorców, którzy jeszcze nie zaistnieli jako firma w wyszukiwarkach. Usługa ta jest przeznaczona dla firm o różnym zasięgu, mogą, a nawet powinny mieć ją małe, jak i duże przedsiębiorstwa. Czy to ważne, ile kosztuje wizytówka w Google, skoro jest nieoceniona w prezentacji najważniejszych informacji o marce?
Co zawiera wizytówka Google?
Choć to właściciel ostatecznie decyduje, co powinna zawierać wizytówka Google, to są pewne stałe informacje, na które decyduje się większość. Chodzi oczywiście o tak przydatne elementy, jak dokładny adres ze wskazaniem go na mapie, godziny otwarcia, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail), adres strony internetowej oraz zdjęcia i opinie klientów. Te informacje właściwe są wystarczające, by klient mógł nas znaleźć lub skontaktować się w sprawie umówienia wizyty. Ile kosztuje wizytówka w Google? Najlepsze jest to, że jest całkowicie bezpłatna.
Ile kosztuje wizytówka w Google?
Ile kosztuje wizytówka w Google? Samo posiadanie dobrze prosperującej wizytówki Google jest darmowe. Nie można dać się nabrać na próby wyłudzenia pieniędzy przez internetowych oszustów. Ile kosztuje wizytówka w Google? Można też spojrzeć na to inaczej. Jeśli założymy ją samodzielnie, a później również sami dbamy, by była aktualizowana i na bieżąco odpowiadamy na pojawiające się w niej komentarze i opinie, nie ponosimy żadnych kosztów.
Z kolei prowadzenie wizytówki z Google może wiązać się z miesięczną opłatą, jeśli zlecimy to zadanie komuś innemu – wirtualnej asystentce, freelancerowi lub agencji marketingowej. Warto rozważyć takie rozwiązanie, gdy mamy świadomość, że sami nie będziemy w stanie poświęcić wystarczająco dużo czasu na optymalizację swojej wizytówki w Google. Wówczas odpowiedź na pytanie, ile kosztuje wizytówka w Google, należy skierować do osoby, z którą podejmujemy współpracę.
Czy wizytówka Google sprzedaje?
Wizytówka w Google a wpływ na sprzedaż to nieustannie poruszana kwestia zarówno wśród przedsiębiorców, jak i pracowników agencji marketingowych. Można pokusić się o stwierdzenie, że gdyby wizytówka w Google nie miała wpływu na zwiększenie sprzedaży, firmy nie dbałyby o nią z taką starannością albo nie zlecały opieki nad nią podmiotom zewnętrznym. Ile kosztuje wizytówka w Google?
Choć jest darmowa, sprzedaje poprzez zwiększenie widoczności firmy w wynikach wyszukiwania. Pozwala na bycie znalezionym poprzez pojawienie się wysoko na liście w wyszukiwarkach, a także przez lokalizację i obrazy. Przyciąga klientów, którzy nie tyle są zainteresowani konkretnie daną firmą, ale lokalnie szukają usługi. Ile kosztuje wizytówka w Google? Nic, a nawet gdyby to się zmieniło, inwestycja byłaby warta każdych pieniędzy.