Jak utworzyć wizytówkę w Google?

jak utworzyć wizytówkę w Google

Każde przedsiębiorstwo, które rozpoczyna działania promocyjne w Internecie, dąży do tego, by stać się w nim widocznym, jednak jak wiadomo średnie bądź małe przedsiębiorstwa lokalne będą miały trudność, aby przebić się na tle dużych graczy na rynku. W takiej sytuacji zaleca się wizytówkę w Google, dzięki niej lokalne przedsiębiorstwa mogą poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, co przełoży się na zwiększenie ruchu na stronie, a następnie może wpłynąć to na sprzedaż. Adres firmy wyświetlany będzie w wynikach wyszukiwania na mapie oraz podane są również inne informacje na temat firmy takie jak i numer kontaktowy, godziny otwarcia, a czasem nawet opinie klientów. Co to jest wizytówka w Google? Jak utworzyć wizytówkę w Google?

czy warto posiadać wizytówkę w Google

Co to jest wizytówka w Google?

Usługa ta polega na wyświetleniu najważniejszych informacji o przedsiębiorstwie i o jego działalności. Informacje te będą wyświetlane w wynikach wyszukiwania wraz z załączoną lokalizacją przedsiębiorstwa. Jest to więc bardzo dobry sposób na znalezienie firmy, a także poznanie podstawowych informacji na jej temat. Do informacji tych będzie należał numer telefonu, godziny otwarcia, a mogą pojawić się tam też opinie o organizacji. Firmy mogą zamieszczać tam również zdjęcia, na których znajdować będą się na przykład posiłki czy inne związane z przedsiębiorstwem rzeczy. Wizytówka w Google ma wiele zalet, dzięki niej przedsiębiorstwa mogą pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania, a także klienci mogą w szybki sposób skontaktować się z przedsiębiorstwem i pozyskać na jego temat wiele informacji.

W jaki sposób utworzyć wizytówkę w Google?

Przedsiębiorstwa zastanawiają się w jaki sposób stworzyć wizytówkę w Google. Jak się okazuje działanie to jest bardzo proste i nie wymaga żadnych dodatkowych umiejętności. Aby móc ją utworzyć trzeba posiadać konto w Google. Następnie należy wejść na stronę www.google.pl/business i tam trzeba zalogować się na swoje konto. Następnie konieczne będzie wypełnienie informacji dotyczących firmy. Po wykonaniu tych czynności niezbędna będzie weryfikacja wizytówki. Najczęściej będzie to wysłanie kartki pocztowej z kodem weryfikacyjnym na podany adres siedziby firmy. Może to trochę potrwać, nawet od 2 do 4 tygodni. Po uzyskaniu i po wykonaniu weryfikacji, możliwe będzie dokonanie zmian, także dodanie dodatkowych informacji w wizytówce.

Jakie korzyści może wciągać przedsiębiorstwo posiadające wizytówkę w Google?

Przedsiębiorstwa, które posiadają wizytówkę w Google mogą uzyskać wiele korzyści. Jedną z głównych zalet jest fakt, że działanie to jest całkowicie darmowe, przedsiębiorstwo nie musi płacić za założenia ani prowadzenie tej wizytówki. Kolejnym ważnym elementem, jest sprawienie, że małe lokalne przedsiębiorstwo będzie wyświetlało się zdecydowanie wyżej w wynikach wyszukiwania, a to sprawi, że będzie ono widoczne dla większej ilości potencjalnych klientów. Klienci mają też dzięki takiej wizytówce szybki dostęp do wszystkich podstawowych informacji na jej temat. Warto również pamiętać, że konsumenci mają również możliwość zamieszczania w takiej wizytówce opinii i komentarzy, na które odpowiadać może przedsiębiorstwo, wówczas istnieje szansa, że odpowie ono na wszystkie postawione tam pytania i rozwieje wątpliwości klienta. Dzięki wizytówce można też pozyskać niektóre informacje na temat konsumentów, na przykład to czy korzystają oni z wizytówki i czy za jej pośrednictwem kontaktują się oni z przedsiębiorstwem.

wizytówkę w Google

Ile kosztuje wizytówka w Google?

Kolejnym bardzo często pojawiającym się pytaniem, jest to, ile kosztuje założenie takiej wizytówki. Odpowiedź jest bardzo prosta, ponieważ działanie to jest całkowicie darmowe i nie wymaga wnoszenia żadnych opłat. Warto o tym pamiętać, ponieważ w sieci znaleźć można inne informacje na ten temat. Oszuści czasem wykorzystują niewiedzę przedsiębiorców i oferują im założenie i prowadzenie wizytówki za dokonaniem opłaty. Założenie takiej wizytówki jest bardzo proste i nie wymaga zbyt wielu umiejętności. Warto nawet samodzielnie prowadzić taką wizytówkę, ponieważ można mieć nad nią większą kontrolę, dlatego też zaleca się samodzielne jej założenie i prowadzenie. Wizytówka w Google to bardzo przydatne narzędzie, dzięki któremu nawet małe firmy bedą miały możliwość pokazania się swoim klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *